imgloader

 Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00Σάββατο 10:00-14:00

Τηλεφωνικό Κέντρο: 210 710 2525

Search Popup Default
MobileHeaderLinksStandalone Popup
Default Categories
Mobile X
Mobile X

Όροι Χρήσης

Όροι Χρήσης και Συναλλαγής – Πληροφορίες αποστολής & Επιστροφών


Το PartsHub.gr αποτελεί το ηλεκτρονικό κατάστημα Ελληνικής εταιρίας που εδρεύει στο Ναύπλιο,  μέσω του οποίου η εταιρία εκθέτει και διαθέτει τα προϊόντα της διαδικτυακά.

Πριν επισκεφθείτε το ηλεκτρονικό κατάστημά μας σας παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις, που ισχύουν ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος PartsHub.gr καθότι η χρήση και περιήγηση στην ανωτέρω ιστοσελίδα PartsHub.gr συνεπάγεται ανεπιφύλακτα τη ρητή συγκατάθεση και συμφωνία με αυτούς.



1. Όροι χρήσης


H εταιρεία έχει τη διακριτική ευχέρεια να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών ,που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, σύμφωνα με τις ανάγκες και τα ισχύοντα συναλλακτικά ήθη.

Η εταιρεία υποχρεούται να προβαίνει σε έγκαιρη ενημέρωση των χρηστών για  τυχόν τροποποιήσεις και αλλαγές , μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Η οποιαδήποτε τροποποίηση ή αλλαγή δεν ισχύει για παραγγελίες που έχετε ήδη κάνει.

 

2. Παρεχόμενες Πληροφορίες & Προϊόντα


Η εταιρεία δεσμεύεται για την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα της PartsHub.gr και οι οποίες αφορούν τα ουσιώδη χαρακτηριστικά  που περιγράφονται κατά περίπτωση για κάθε προϊόν και την ακρίβεια των στοιχείων για τις παρεχόμενες υπηρεσίες  μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός του PartsHub.gr. Η εταιρεία  δεν δεσμεύεται για τυχόν τεχνικά η τυπογραφικά λάθη που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκληθεί ακούσια ή για λόγους διακοπής της λειτουργίας της ιστοσελίδας εξαιτίας  ανωτέρας βίας.


 

3. Περιορισμός Ευθύνης


Η εταιρεία  δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που αναφέρονται στην ιστοσελίδα της , αλλά είναι υποχρεωμένη να ενημερώνει άμεσα τους τελικούς καταναλωτές για την μη διαθεσιμότητα αυτών.

Η εταιρεία φέρει ευθύνη μόνο για δόλο και βαριά αμέλεια, σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων και για πληροφορίες ή υπηρεσίες που η ίδια παρέχει μέσω της ιστοσελίδας της.

Η εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν τεχνικά προβλήματα που ενδέχεται να παρουσιαστούν στους χρήστες, τόσο κατά την επίσκεψη όσο και κατά τη χρήση του διαδικτυακού τόπου και τα οποία έχουν σχέση με τη λειτουργία και τη συμβατότητα της υποδομής του χρήστη.

Επιπλέον, η εταιρεία  δεν ευθύνεται για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και κυρίως για μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων στα προϊόντα, στις υπηρεσίες  και πληροφορίες που διατίθενται μέσω της ιστοσελίδας της.

4. Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν  ή θέλετε να επιστρέψετε τυχόν ελαττωματικά προϊόντα, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες.


ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Κάθε αλλαγή θα πρέπει να γίνει μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, με το αποδεικτικό αγοράς (γιατί μας βοηθάει να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα και αξιόπιστα) που συνοδεύει το προϊόν. Επιπλέον, τα προϊόντα που θα αλλαχθούν θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί – μιας και τα προϊόντα θα μπουν πάλι στο ράφι προς πώληση – και τα προϊόντα που θα αγοραστούν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

 
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Κάθε επιστροφή και αλλαγή τυχόν ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να γίνει μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, με το αποδεικτικό αγοράς που συνοδεύει το προϊόν. Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν προσκομιστεί η συσκευασία του (έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί το προϊόν στην προμηθεύτρια εταιρία) και μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος.

Για προϊόντα με εργοστασιακή εγγύηση, μπορούμε να σας ενημερώσουμε για το πού θα πρέπει να απευθυνθείτε για την αντικατάσταση ή τη διόρθωσή τους.

Σε όλες τις περιπτώσεις η αντικατάσταση ή η επιστροφή πραγματοποιείται μόνο εάν έχετε επικοινωνήσει την ίδια ή την επόμενη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα..


5. Ακύρωση Παραγγελίας


Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις ακόλουθες περιπτώσεις:


Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας  μπορείτε να κάνετε πίσω (back) και να διαγράψετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι αγορών, πατώντας το κουμπί “Αφαίρεση’’.

Ακόμη και αν έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική σας παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμη το προϊόν μπορείτε να την ακυρώσετε καλώντας στο 210 710 2525. Εάν έχετε παραλάβει το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με το 210 710 2525 ή μέσω της φόρμας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ιστοσελίδας μας και αφού εξηγήσετε το λόγο για τον οποίο θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ο συνεργάτης μας θα σας ενημερώσει άμεσα για τις επιλογές που έχετε.

Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και παρόλα αυτά θέλετε να την ακυρώσετε πρέπει να δώσετε τα στοιχεία της παραγγελία  σας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 710 2525.

 

6. Τρόποι Πληρωμής

Πληρωμή μέσω της Πιστωτικής Κάρτας:


Σχετικά με τους τρόπους πληρωμής σας ενημερώνουμε ότι στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα γίνονται δεκτές όλες οι πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, EuroLine,Diners. Για την μεγαλύτερη σιγουριά σας, σας διαβεβαιώνουμε ότι κάθε σας συναλλαγή στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύεται από υψηλής τεχνολογίας συστήματα on line ασφάλειας (SSL-128 bit) και τα οποία εγγυώνται ένα πλήρως ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών στις περισσότερες από τις 500 μεγαλύτερες  επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο.

Εάν επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Να συμπληρώστε τη φόρμα παραγγελίας , τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας.Όταν επιλέγετε να πληρώνετε με πιστωτική κάρτα είναι απαραίτητο να παρευρίσκεστε κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας και να έχετε μαζί σας την πιστωτική κάρτα και την ταυτότητά σας. Δεν επιτρέπεται η παραλαβή από τρίτο –πέρα από εσάς – πρόσωπο. Όταν ο παραγγέλλων είναι εταιρία τότε πρέπει η πιστωτική κάρτα να είναι εταιρική, δηλαδή να έχει εκδοθεί στα στοιχεία της αντίστοιχης εταιρίας και κατά την παράδοση της παραγγελίας να παρευρίσκεται ο εξουσιοδοτημένος κάτοχος  με την πιστωτική κάρτα και την ταυτότητά του.


Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή):Έχετε τη δυνατότητα να πληρώσετε στον υπάλληλο της εταιρίας Courier την αξία της αγοράς, αμέσως με την παράδοση στο χώρο σας. Το ποσό που επιβαρύνεστε είναι 2,50€.

Σας υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις , από τις 01-01-2013 τα παραστατικά πάνω από 500 ευρώ προς ιδιώτες (απόδειξη λιανικής) και 500 ευρώ για παραστατικά προς επαγγελματίες /επιχειρήσεις (τιμολόγιο πώλησης) εξοφλούνται ΜΟΝΟ :

• με κατάθεση /έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό.

• με χρέωση σε πιστωτική κάρτα

Δεν ισχύει για αποστολές με ογκώδη ή βαριά αντικείμενα που αναλαμβάνει πρακτορείο μεταφορών.


Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Για να προεξοφλήσετε την παραγγελία σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς  μας. Στο πεδίο δικαιούχος, όπου αυτό ζητείται, θα πρέπει να συμπληρώνετε το ονοματεπώνημό σας, το κινητό σας ή τον αριθμό παραγγελίας.

Τράπεζα Πειραιώς       : 5518 099982 133

IBAN       : GR13 0172 5180 0055 1809 9982 133

Τράπεζα EUROBANK   : 0026 0097 40 0200919268

IBAN      : GR97 0260 0970 0004 0020 0919 268
   



Μόλις λάβουμε την επιβεβαίωση, θα αποστείλουμε την παραγγελία σας.

 

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και την ταχύτερη αποστολή της παραγγελίας σας, παρακαλούμε στο καταθετήριο να αναγράφεται ο κωδικός παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο που δόθηκε κατά την δημιουργία της.Για να ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής των προϊόντων έπειτα από κατάθεση σε τράπεζα, θα πρέπει να εμφανιστεί στον λογαριασμό της εταιρίας το ποσό που κατατέθηκε και να γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων.Η συγκεκριμένη διαδικασία απαιτεί τη συμβολή της εκάστοτε τράπεζας και για το λόγο αυτό ενδέχεται να καθυστερήσει η διαδικασία αποστολής των προϊόντων.

 

Γ )  με Πιστωτική Κάρτα

Αποπληρώστε την παραγγελία σας online μέσω χρεωστικής ή πιστωτική κάρτας VISA, MAESTRO, Mastercard μέσα από την ασφαλή και αξιόπιστη πλατφόρμα ηλεκτρονικών πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς.


7. Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων/ Τρόποι Αποστολής


Τρόποι Αποστολής
 

Α)  με Courier


Β)  με Πρακτορείο Μεταφορών - Φορτηγά (1-2 εργάσιμες μέρες)

MONO ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΟΓΚΩΔΩΝ / ΒΑΡΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Στην περίπτωση των πρακτορείων μεταφορών δεν υπάρχει η δυνατότητα αντικαταβολής και τα έξοδα αποστολής καταβάλλονται από εσάς κατά την παραλαβή της παραγγελίας από το πρακτορείο ή στην διεύθυνση που θα υποδείξετε.
Επίσης, δίνεται η δυνατότητα να εκτελεστεί η αποστολή της παραγγελίας με πρακτορείο της επιλογής σας.
Για αγορές άνω των 150€ και μέχρι τα 5 κιλά η αποστολή είναι δωρεάν.
 

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης: Αποστολή προϊόντων πραγματοποιούμε σε όλη την Ελλάδα με τη χρήση υπηρεσίας courier ή με πρακτορείο μεταφορών για ογκώδη προϊόντα.Η εταιρία συνεργάζεται με την : ACS

 
Για τις παραγγελίες που καταχωρούνται μέχρι τις 13.00 από Δευτέρα εως Παρασκευή (εφόσον είναι ημέρα εργάσιμη), τα προϊόντα θα ετοιμάζονται και θα παραδίδονται στην εταιρία courier την ίδια ημέρα.Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μετά τις 13.00, θα παραδίδονται για αποστολή στην εταιρία courier την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

 
Οι παραγγελίες που δεχόμαστε την Παρασκευή μετά τις 13:00 και κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου, θα παραδίδονται στην εταιρία courier για αποστολή την Δευτέρα (εφόσον είναι ημέρα εργάσιμη).

 

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να γίνει η παράδοση της παραγγελίας του πέραν από τους χρόνους παράδοσης που ισχύουν στο ηλεκτρονικό κατάστημα,το μέγιστο χρονικό περιθώριο είναι 7 ημέρες από την ημέρα που ολοκληρώθηκε η παραγγελία. Σε περίπτωση που το χρονικό περιθώριο υπερβεί το διάστημα αυτό, η παραγγελία θα παραδοθεί με τις τιμές λιανικής που ισχύουν την ημέρα της αποστολής των προϊόντων


Βασικές υπηρεσίες


Υπηρεσία Express-Επόμενη μέρα Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης* (Εργάσιμες ημέρες)  Εντός Πόλης 1 ημέρα

Εντός Περιφέρειας 1-2 ημέρες

Χερσαίοι Προορισμοί 1-2 ημέρες

Νησιωτικοί Προορισμοί 1-3 ημέρες

Δυσπρόσιτες Περιοχές 1-5 ημέρες


*Ο χρόνος παράδοσης είναι ενδεικτικός, αφορά εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αναχώρησης από την έδρα μας και μπορεί να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τις συνθήκες.

Εντός Πόλης-Αφορά την παραλαβή, μεταφορά και παράδοση αποστολών εντός της ίδιας πόλης.

 
Εντός Περιφέρειας-Αφορά την παραλαβή, μεταφορά και παράδοση αποστολών εντός της ίδιας περιφέρειας.Οι περιφέρειες ορίζονται στον επίσημο τιμοκατάλογο της ACS και αναγράφονται στην ιστοσελίδα της. Οι περιφέρειες περιγράφονται αναλυτικά στις διευκρινίσεις του τιμοκαταλόγου (Βλ. Διευκρίνιση Νο3.2.)


Χερσαίοι Προορισμοί-Αφορά την παραλαβή, μεταφορά και παράδοση αποστολών προς Χερσαίους Προορισμούς του δικτύου της ACS.

 
Νησιωτικοί Προορισμοί- Αφορά την παραλαβή, μεταφορά και παράδοση αποστολών προς Νησιωτικούς Προορισμούς του δικτύου της ACS.

 
Δυσπρόσιτες περιοχές-Οι περιοχές εκτός των ορίων των κυρίων πόλεων του δικτύου της ACS, χαρακτηρίζονται δυσπρόσιτοι προορισμοί και αναγράφονται στην ιστοσελίδα της ACS



Για τα βαριά ή ογκώδη αντικείμενα που θέλετε να σας στείλουμε, η αποστολή γίνεται με πρακτορείο μεταφορών.Σε αυτή την περίπτωση ο τρόπος πληρωμής είναι αποκλειστικά πιστωτική κάρτα,paypal ή κατάθεση σε τράπεζα.Τα μεταφορικά είναι κατα πολυ οικονομικοτερα με το πρακτορειο μεταφορών και επιβαρυνουν τον πελατη κατα την παράδοση. Τα μεταφορικά είναι δωρεάν αν το ποσό της παραγγελίας ξεπερνά τα 150 € .Η παράδοση των προϊόντων με πρακτορείο μεταφορών, γίνεται επί πεζοδρομίου στην διεύθυνση που έχει δηλωθεί κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.Ειδικότερα, οι παραγγελίες που περιλάμβανουν βαριά ή ογκώδη αντικείμενα και παραδίδονται με πρακτορεία μεταφορών, δεν θα εκτελεστούν για τις ημερομηνίες 24-12 & 31-12 καθώς επίσης και τον μήνα Αύγουστο λόγω αδειών.


Όλα τα ανωτέρω δεν μπορούν να ισχύουν – φυσικά – όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας.

 

8. Καθυστέρηση Παραγγελίας



Η τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας σας μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους:
 
Σε περιόδους αιχμής.

Ο χρόνος αποστολής των παραγγελιών εξαρτάται από την ώρα καταχώρησης της, το φόρτο εργασίας και την πολυπλοκότητα της.
 
Ο προμηθευτής καθυστέρησε να στείλει το προϊόν:

Προκειμένου να σας προσφέρουμε ποικιλία και ανταγωνιστικές τιμές παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια μεγάλη λίστα προμηθευτών, Ελλήνων και ξένων. Συμβαίνει , όμως πολλές φορές μια παραγγελία να καθυστερήσει στο τελωνείο ή στην μεταφορά του. Σε τέτοιες περιπτώσεις επικοινωνούμε μαζί σας και σας ρωτάμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν ή αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο που θα σας προτείνουμε. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.


Το προϊόν που έχετε παραγγείλει έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο:

Στα προϊόντα που διατίθενται μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πολλές φορές παρατηρείται το φαινόμενο κάποιος προμηθευτής να ανακοινώσει απροειδοποίητα ότι καταργεί κάποια προϊόντα. Και σε αυτή την περίπτωση άνθρωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας, προκειμένου να σας δώσει εναλλακτικές λύσεις.
 

Όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και γενικά σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση.

Τέλος, σε κάθε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων , σχετικά με την παραγγελία σας ή με την πληρωμή της . Για παράδειγμα όταν τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

 

9. Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας

Η ιστοσελίδα PartsHub.gr αποτελεί τον επίσημο διαδικτυακό τόπο της εταιρείας. Οι εικόνες, τα γραφικά , οι φωτογραφίες ,τα σχέδια, τα κείμενα, οι παρεχόμενες υπηρεσίες και προϊόντα και γενικά όλο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία  της εταιρείας και προστατεύονται από τις διατάξεις τόσο του Ελληνικού δικαίου όσο και των Ευρωπαϊκών και Διεθνών συμβάσεων.

Ρητά απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναλογική/ψηφιακή εγγραφή και μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά , downloading, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του  καταναλωτικού κοινού σχετικά με τον πραγματικό πάροχο του περιεχομένου των διαδικτυακών τόπων.

Η αναπαραγωγή , επανέκδοση, μεταφόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς η άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο με προηγούμενη έγγραφη άδεια της Εταιρείας ή άλλου νομίμου δικαιούχου των ανωτέρω πνευματικών δικαιωμάτων.

Όλα τα ονόματα, οι εικόνες , οι λογότυποι και τα διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν το PartsHub.gr  καθώς επίσης και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους ,αποτελούν αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της εταιρείας και του PartsHub.gr ή και των ως άνω τρίτων μερών και τελούν υπό την προστασία των Ελληνικών , Κοινοτικών και Διεθνών νόμων περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθέμιτου ανταγωνισμού.

Σε κάθε περίπτωση η  εμφάνισή τους στις ιστοσελίδες του PartsHub.gr δεν αποτελεί λόγο για μεταβίβαση ή εκχώρηση αδείας ή δικαιώματος χρήσης τους.


10. Αγορά Προϊόντων

Ο επισκέπτης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος μπορεί να βρει προϊόντα που αφορούν ανταλλακτικά αυτοκινήτων κ.λπ. Για να σας διευκολύνουμε περισσότερο να βρείτε αυτό που ψάχνετε , έχουμε δημιουργήσει βασικές κατηγορίες προϊόντων και κάθε κατηγορία διαθέτει υποκατηγορίες.

Η φιλοσοφία του καταστήματός μας είναι να μπορείτε να βρίσκετε αυτό που ψάχνετε με 3 clicks! Εάν ψάχνετε κάτι πολύ συγκεκριμένο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την “Αναζήτηση” για να οδηγηθείτε κατευθείαν στην επιλογή σας.

Είναι βασική μας αρχή να προσπαθούμε πάντα να σας προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Όμως, πάντα υπάρχει η πιθανότητα αναγραφής λάθους τιμής  ή λάθους περιγραφής δευτερευόντων χαρακτηριστικών των προϊόντων καθώς επίσης και περιπτώσεις διακοπής της λειτουργίας της ιστοσελίδας. Σε περιπτώσεις που διαπιστώσετε απόκλιση – προς τα κάτω ή προς τα πάνω- μιας τιμής σε σχέση με την αγοραία αξία του προϊόντος, σας προτείνουμε πριν προχωρήσετε σε παραγγελία να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 710 2525 ή μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ιστοσελίδας μας PartsHub.gr.

Κάθε φορά που κάνετε μια παραγγελία θα ενημερώνεστε με ένα αυτοματοποιημένο e-mail, το οποίο θα σας ενημερώνει για τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Εάν παρουσιαστεί οποιαδήποτε εκκρεμότητα στην παραγγελία σας θα σας ενημερώσουμε με e-mail ή θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή ή κατά την καταχώριση της παραγγελίας σας στην ιστοσελίδα μας.

Τα ανωτέρω μηνύματα  αποτελούν βασική προϋπόθεση για τη σωστή διεκπεραίωση των παραγγελιών και δεν υπάρχει  περίπτωση να απενεργοποιηθούν. Σας συνιστούμε να παρακολουθείτε τα e-mail σας και να τα διατηρείτε μέχρι να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας. Σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail είστε υποχρεωμένοι να μας ενημερώνετε άμεσα.



11. Υποχρεώσεις Χρήστη


Όλοι ανεξαιρέτως οι χρήστες των ιστοσελίδων PartsHub.gr συμφωνούν και αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτές και το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας για αποστολή, δημοσίευση , αποστολή με e-mail ή μετάδοση οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό,  απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια ή εκφράζει φυλετικές, Εθνικές ή άλλες διακρίσεις, μπορεί  να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

 

12. Ασφάλεια


Η εταιρεία δίνει μεγάλη σημασία στα θέματα ασφάλειας των προσωπικών σας δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και δεσμεύεται να λαμβάνει  όλα τα απαραίτητα μέτρα, χρησιμοποιώντας σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους , ώστε να παρέχει τη  μέγιστη δυνατή διασφάλισή σας. Κάθε πληροφορία που σχετίζεται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας , είναι ασφαλής και απόρρητη.

Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρεία επιτυγχάνεται με τις παρακάτω μεθόδους:

 
Αναγνώριση πελάτη

Για την αναγνώρισή σας χρησιμοποιούνται δύο κωδικοί:

ο κωδικός εισόδου ( e-mail ή username) και ο προσωπικός μυστικός κωδικός ασφαλείας( password), οι οποίοι σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια κάθε φορά που τους χρησιμοποιείτε. Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα να αλλάζετε τον προσωπικό μυστικό κωδικό ασφαλείας (password) καθώς και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail), όσο συχνά θέλετε. Εσείς είστε οι  απόλυτα υπεύθυνοι για τη διατήρηση και απόκρυψη της μυστικότητας των στοιχείων σας από τρίτους, αφού είστε και οι μόνοι που έχετε πρόσβαση σε αυτά.

Σε περίπτωση που χάσετε τους κωδικούς αναγνώρισης ή αυτοί διαρρεύσουν σε μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε άμεσα , διαφορετικά το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη.

Για λόγους ασφάλειας είναι καλό να αλλάζετε σε τακτά χρονικά διαστήματα το password σας και να αποφεύγετε τη χρήση εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών  (πχ. ημερομηνία γέννησης).

Τέλος, μπορείτε- και σας προτείνουμε -να χρησιμοποιείτε και σύμβολα εκτός από γράμματα και αριθμούς για τη δημιουργία password.


Εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των προσωπικών σας δεδομένων

Για την καλύτερη δική σας διασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς δεδομένων, η εταιρεία χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL Connection.


Ελεγχόμενη Πρόσβαση (firewall)

Η πρόσβαση στα συστήματα της εταιρείας ( servers) ελέγχεται από firewall , το οποίο επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων μόνο υπηρεσιών από τους πελάτες /χρήστες ενώ ταυτόχρονα απαγορεύει την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων που περιέχουν απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες για την εταιρία.

Κρυπτογράφηση


Η εταιρεία  χρησιμοποιεί ένα σύστημα, το οποίο αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει, χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί ( έχει προκαθοριστεί με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια προβαίνει σε επεξεργασία αυτών των πληροφοριών.

Με την ίδια διαδικασία αποκρυπτογράφησης τα συστήματα της εταιρείας αποστέλλουν πληροφορίες και σε εσάς.

Επίσης πρέπει να γνωρίζετε ότι σε οποιοιδήποτε σημείο του site εισάγετε προσωπικά δεδομένα (password,πιστωτικές κάρτες, τηλέφωνα, διευθύνσεις κ.λπ.) υπάρχει κρυπτογράφηση SSL 128-bit.

Για να γίνει περισσότερο κατανοητό τι είναι η κρυπτογράφηση σας  γνωρίζουμε ότι πρόκειται για  ένα τρόπο κωδικοποίησης των πληροφοριών μέχρι αυτές να φτάσουν στους αποδέκτες τους, οι οποίοι με τη σειρά τους μπορούν να την αποκωδικοποιήσουν με  τη χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Πιο συγκεκριμένα, κάθε φορά που παραγγέλνετε και αφού έχετε συνδεθεί με το username και τον προσωπικό σας κωδικό στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, όλη η επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή σας και τα συστήματα της εταιρεία κρυπτογραφούνται με χρήση κλειδιού 128bits. Με άλλα λόγια, κάθε φορά που στέλνετε πληροφορίες στο σύστημα , ο browser σας  τις αποκρυπτογραφεί  πρώτα με χρήση κλειδιού 128bit και στη συνέχεια τις στέλνει στο σύστημα.

 

Απόρρητο Συναλλαγών

Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασικές συναλλαγές  ισχύουν και στην περίπτωση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου( e-commerce). Η τήρηση του απορρήτου θεωρείται αυτονόητη. Κάθε πληροφορία που μεταβιβάζεται από το μέλος /χρήστη της εταιρεία είναι άκρως εμπιστευτική και η εταιρεία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, ώστε να γίνεται η χρήση τους μόνο στο επιτρεπόμενο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί:

Στις πληροφορίες των συναλλαγών σας  επιτρέπεται η  πρόσβαση μόνο σε εξουσιοδοτημένους  υπάλληλους και μόνο όταν είναι απαραίτητο, πχ. για την αποτελεσματικότερη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας.

Στοιχεία πελατών και των συναλλαγών τους δεν αποκαλύπτονται από την εταιρεία παρά μόνο μετά από έγγραφη εξουσιοδότηση ή κατόπιν δικαστικής απόφασης ή απόφασης άλλης δημοσίας αρχής.

Ακόμη και στην περίπτωση που η εταιρεία συνεργάζεται με τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την εξασφάλιση του απορρήτου.

Όλοι οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να ζητήσουν πληροφορίες για τα στοιχεία που τους αφορούν καθώς και να ζητήσουν διόρθωσή τους, εάν είναι σε θέση να αποδείξουν την ύπαρξη λάθους.

Τέλος, για τη δική σας ασφάλεια θα πρέπει και εσείς να προσπαθείτε να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω του συστήματος ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην τις κοινοποιείτε σε τρίτους.

 

13. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων


Για να διεκπεραιώνουμε τις παραγγελίες σας ενδέχεται να σας ζητείται να δίνετε προσωπικά σας στοιχεία ( όνομα, επίθετο, επάγγελμα, προορισμός αποστολής παραγγελίας, e-mail κλπ) κάθε φορά που επισκέπτεσθε την  ιστοσελίδα PartsHub.gr . Πρέπει να γνωρίζετε ότι τα προσωπικά στοιχεία που δηλώνετε στο PartsHub.gr  χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για να βελτιώνουμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας, για να επικοινωνούμε καλύτερα μαζί σας και για τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και σε καμία περίπτωση δεν χρησιμοποιούνται από οποιονδήποτε τρίτο( εξαιρούνται οι περιπτώσεις που προβλέπονται από το Νόμο).

Η Εταιρεία επιτρέπει μόνο σε συγκεκριμένα άτομα που εργάζονται στην εταιρία να έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα και γενικά απαγορεύεται η πρόσβαση προσώπων στα προσωπικά σας δεδομένα χωρίς προηγούμενη εξουσιοδότηση.

Σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις τα προσωπικά σας στοιχεία ενδέχεται να κοινοποιηθούν σε εταιρίες που συνεργάζονται με την Εταιρεία αλλά πάντοτε με προϋποθέσεις που έχουν να κάνουν με τη προώθηση και εκτέλεση της παραγγελίας σας και με γνώμονα ότι τα προσωπικά σας στοιχεία δεν θα χρησιμοποιηθούν για παράνομους σκοπούς.

Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία ή έχετε κάποια πρόταση ή δήλωση που επιθυμείτε να κάνετε σχετικά με τα ανωτέρω θέματα σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας,  μέσω της ειδικής  φόρμας που θα βρείτε  στο link  PartsHub.gr

Ανά πάσα στιγμή όλοι οι χρήστες έχουν δικαίωμα να ενημερώνονται  αλλά και να εκφράζουν την αντίρρησή τους όσον αφορά την περαιτέρω επεξεργασία των δεδομένων τους, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

 

14. Ενημερωτικά e-mail (Newsletters)


1. Η εταιρεία  σας αποστέλλει ενημερωτικά e-mail σε τακτά χρονικά διαστήματα.
 
2. Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη στις περιπτώσεις που τα newsletters δεν φτάνουν στον αποδέκτη τους. Η εταιρία μας καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τους ISP’s (Internet Service providers) για την παράδοση.

3. Σας παρακαλούμε να ελέγχετε συχνά το spam folder, γιατί πολλές φορές τα newsletters μπορεί να καταλήγουν εκεί.

4. Τοποθετήστε τη διεύθυνση αποστολής της εταιρεία στη safe list σας.

5. Eάν δεν θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση ή θέλετε να διαγραφείτε οριστικά από το σύστημα αποστολής ενημερώσεων της εταιρεία , ενημερώστε μας για την πρόθεσή σας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας του site  PartsHub.gr/communication.aspx

6. Η εταιρία μας χρησιμοποιεί εξωτερικό πάροχο για την αναγνώριση (tracking) των παραληπτών των newsletters. Δεν παραδίδουμε σε τρίτους καμία πληροφορία σχετικά με όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας.

7. Η οποιαδήποτε ενημέρωση από την εταιρία μας, γίνεται μόνο εάν εσείς το επιλέξετε και για όσο χρόνο επιθυμείτε. Σε περίπτωση που έχετε κάνει παραγγελία μέσω του site μας , σας αποστέλλουμε αυτοματοποιημένα ενημερωτικά μηνύματα (mail) για να σας ενημερώσουμε σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Σας ενημερώνουμε ότι δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των μηνυμάτων, μια και η αποστολή τους είναι προϋπόθεση για τη σωστή εξέλιξη της κάθε παραγγελίας, γι’ αυτό και σας συνιστούμε να τα κρατάτε μέχρι να ολοκληρωθεί η συναλλαγή σας.


Είναι υποχρέωσή σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.



15. Cookies


Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που χρησιμοποιούνται από τους δικτυακούς τόπους για να κάνουν την εμπειρία του χρήστη πιο αποτελεσματική.

Ο νόμος αναφέρει ότι μπορούμε να αποθηκεύσουμε τα cookies στη συσκευή σας, εφόσον είναι απολύτως αναγκαία για τη λειτουργία αυτής της ιστοσελίδας. Για όλους τους άλλους τύπους cookies χρειαζόμαστε την άδειά σας.

Μπορείτε να αλλάξετε ή να καταργήσετε τη συναίνεσή σας ανά πάσα στιγμή μέσω της Δήλωσης για τα Cookies στην ιστοσελίδα μας.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το ποιοι είμαστε, με το πως μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και με το πως επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων μας.

Παρακαλούμε αναφέρετε το αναγνωριστικό και την ημερομηνία της συναίνεσής σας όταν επικοινωνείτε μαζί μας σχετικά με τη συναίνεσή σας.




 *Όλες οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ.